новини | груд 18, 2019

Що ми повинні знати про ст. 32 Закону "Про відходи"

Вивчаємо нові правила надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджені постановою Кабміну №318 від 27 березня 2019 року.

Нарешті Україна приєдналася до глобального тренду відповідального ставлення до побутового сміття. Адже причин безліч: від переповнених полігонів сміття до вражаючих термінів його розкладання в природі (ПЕТ-пляшка до 180 років, алюмінієва банка - 150, а скло - понад 1000). Відтак ситуація з роздільним збором повинна відчутно покращитися, бо зволікати надалі небезпечно як для країни, так і майбутніх поколінь.

Якщо раніше сміттєві компанії мали лише звільнити прибудинкову територію від накопичених відходів, то тепер передбачається залучати до обслуговування будинків підрядників, які зможуть забезпечити їх переробку.
Віднині сортувати сміття — обов'язок кожного. Нові правила накладають зобов'язання не тільки на компанії з вивезення сміття, а й на всіх українців
Маємо розділяти сміття на наступні фракції:

Сухі відходи: папір, картон, ПЕТ пляшки, алюмінієві баночки, скло — те, що в подальшому підлягає повторній переробці та йде як сировина для виробництва нових товарів.

Вологі відходи: харчові відходи та забруднена упаковка

Небезпечні відходи, що утилізуються окремо: батарейки, акумулятори та зарядні пристрої, побутова техніка, лампочки, рідка та садова хімія, ліки, машинне масло та лако-фарбові вироби.


Нові можливості для ОСББ та житлових будинків Києва

За новими правилами, якщо біля будинку будуть розміщені тільки контейнери для змішаних відходів, кожному мешканцеві доведеться платити близько 32 грн на місяць, але при наявності баків для роздільного збору, оплачувати будемо вдвічі меншу вагу. Розсортовані ж відходи будуть вивозитися міською сміттєвою компанією безкоштовно.

Втім, співвласники багатоповерхових будинків, отримали змогу самостійно організувати вивезення розсортованих відходів і здати їх на переробку.

Зазвичай виручені за це гроші не тільки покривають витрати на придбання власних контейнерів, але й дозволяють постійно поповнювати бюджет на потреби будинку. Наприклад, його ремонт чи облаштування. В Києві чимало подібних прикладів дбайливого управління .


Напевно ви вже сортуєте, або ще зовсім про це не думали?
Розумію! Власне ми створили
Програму сортування для ОСББ та київських будинків саме для того, щоб ви могли дізнатися більше і все обміркувати. Запрошую до співпраці!
Анатолій Риженко
Керівник Грінтер

Дізнайтесь як організувати сортування у вашому будинку

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами для надання детальної інформації
Made on
Tilda