сортування | вер 28, 2019

Як збільшити бюджет ОСББ на благоустрій будинку?

Порахуємо можливості київського будинку отримувати додаткові +17 000 грн. Наприклад, для придбання нових лав чи гойдалок для дитячого майданчика

Раніше ми розглянули склад побутового сміття: папір та картон - 27%, харчові відходи - 41%, пластик - 11%, скло - 8%, метали - 4%, текстиль та інше - 9%. Сировина, що може бути відсортована, складає майже половину бака. Виходячи з досвіду нашої команди, пропоную зупинитись на рівні 30%.

Чому так? Щоб система роздільного збору будинку запрацювала 'на повну' необхідний певний час для звикання його мешканцями. Про те, як заохотити їх до сортування, поговоримо в одній з наших наступних публікацій.

А поки трохи розрахунків на прикладі вже відомого нам варіанту з 300 мешканців та їх річним 645 м³ об'ємом загального сміття:

Річний обсяг сировини, що може бути відсортований київським будинком

Картон та папір
Прогнозований об'єм сировини
645 м³ х 20% = 129 м³
а це 2 контейнери заповнених 60 разів
Пластикові пляшки
Прогнозований об'єм сировини
645 м³ х 10% = 65 м³
а це 1 контейнер заповнений 60 разів
Чому саме макулатура та пластикові пляшки? Вони зручні в сортуванні та їх найбільше в складі сміття, тому це найкращий варіант для старту. В подальшому можна додати контейнери для скла та металевих банок.

Отже для ефективного сортування маємо систему з трьох контейнерів заповнених 60 разів та +17 000 грн в бюджет на облаштування будинку.
А це пять новеньких прибудинкових лавок для сидіння, чи декілька гойдалок для дитячого майданчика. Обирати саме вам!
Напевно ви вже сортуєте, або ще зовсім про це не думали?
Розумію! Власне ми створили
Програму сортування для ОСББ та київських будинків саме для того, щоб ви могли дізнатися більше і все обміркувати. Запрошую до співпраці!
Анатолій Риженко
Керівник Грінтер

Дізнайтесь як організувати сортування у вашому будинку

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами для надання детальної інформації
Made on
Tilda