вивіз сміття | січ 15, 2020

Вивіз побутового сміття. Заощаджуйте до
22 000 грн на рік!

Скільки витрачають київські будинки та ОСББ, щоб утримувати свій дім в чистоті? Діючі моделі тарифів та можливості для заощадження

Думаю ви неодноразово стикалися з проблемою переповнених баків, адже кількість наших відходів вражає. Тільки замисліться, кожен українець викидає близько 350 кг на рік, а це вдвічі більше ніж 15 років тому.

Швидке рішення "Більше баків і вивозити їх частіше ", та як результат — збільшення суми в рахунках від сміттєвої компанії.

Сьогодні в Києві діє дві моделі нарахування: виходячи з кількості осіб та покубово. Наприклад для будинку з 300 мешканців згідно тарифів Київкомунсервіс річні витрати на вивіз сміття складають:
За кожного мешканця
найпоширеніша модель, що враховує кількість зареєстрованих людей
Об'єм сміття
300 х 2,15 м³ = 645 м³
Вартість вивозу
300 х 32,40 грн х 12 місяців =
116 640 грн
За 1 м³ сміття
доступна для юридичних осіб, наприклад ОСББ
Об'єм сміття
300 х 2,15 м³ = 645 м³
Вартість вивозу з ПДВ
645 м³ х 114 грн = 73 530 грн
Підрахунки вражать! Тому вихід в пошуку інших можливостей, наприклад у сортуванні. Якщо розкласти сміття на окремі складові, то згідно статистики отримаємо: папір та картон - 27%, харчові відходи - 41%, пластик - 11%, скло - 8%, метали - 4%, текстиль та інше - 9%.

Майже половина баку це сировина, яку можна відібрати.

Але будьмо реалістами та зупинимось на рівні 30%. Стає зрозуміло, що при зменшенні обсягу сміття в загальному баці на третину 73 530 грн х 30%, економія на його вивозі складає 22 060 грн.

Маємо поле для роздумів!
Напевно ви вже сортуєте, або ще зовсім про це не думали?
Розумію! Власне ми створили
Програму сортування для ОСББ та київських будинків саме для того, щоб ви могли дізнатися більше і все обміркувати. Запрошую до співпраці!
Анатолій Риженко
Керівник Грінтер

Дізнайтесь як організувати сортування у вашому будинку

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами для надання детальної інформації
Made on
Tilda